Порядок вирішення спорів з питань газопостачання

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Процедура досудового врегулювання спорів

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Чернігів-газзбут», Ви можете звернутись до Call-центру з обслуговування клієнтів товариства за телефоном: +38 (0462) 616 304 або безпосередньо до ТОВ «Чернігів-газзбут» за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 68

Графік роботи:

Понеділок – четвер з 8.00 до 17.00
п`ятниця – з 8.00 до 16.00
Обідня перерва – з 12.00 до 12.48

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор ТОВ “Чернігів-газзбут” Луста Іван Миколайович

E-mail: cn.contact@gaszbut.in.ua